Nyt logo?
Et logo udtrykker virksomhedens kerne og skal være genkendeligt og ofte udgangspunktet for virksomhedens øvrige, grafiske udtryk – lige fra visitkort til emballage, fra sociale medier til en lastbilpressenning.
Derfor bruger vi meget energi på at spore os ind på, hvad det er, din virksomhed præcist står for; hvad det er, du gerne vil kommunikere, til hvem og hvor. Dette forarbeje er nødvendigt for at lave et godt logo, der er “langtidsholdbart” og kan indgå i masse forskellige publikationer og situationer.
Pris: kr. 7.500,-
Alle priser er excl. moms og eventuelle rejseomkostninger.
Prisen er baseret på et logo, der leveres digitalt til såvel tryk som web.
Mini-designmanual
Når man får nyt logo, skal det indgå i og passe til virksomhedens øvrige grafik. F.eks. er det vigtigt at finde nogle skrifttyper, der passer til logoet og få defineret, i hvilke størrelser og udgaver de skal bruges – og hvor.
Derudover har man også brug for nogle farver, man kan bruge sammen med logoet på virksomhedens øvrige grafiske profil – lige fra hjemmesiden til tryksager, eller f.eks. på eventuel emballage.
Ud fra logo og virksomhedens øvrige profil og behov, udarbejder vi en mini-designmanual med retningslinjer for virksomhedens grafiske profil.
Pris: kr. 5.750,-
Alle priser er excl. moms og eventuelle rejseomkostninger.
Prisen er baseret på en mini-designmanual, der leveres digitalt i pdf-format.
BEMÆRK:
Bestiller du logo OG mini-designmanual samtidigt, får du det til kr. 11.500,-